27 Nisan 2024 Cumartesi

Başka Bir Ben

Daha farklı olabilir miydi her şey? Başka bir yerde, başka bir ben? Çakıp gözlerimi tavana, Düşünüyorum da düşünüyorum.. Oldukça iyi olduğumu fark ediyorum bu konuda. Bunca zaman yaptığım tek şey buydu sonuçta… Düşünüyorum, tüm sinir sistemimim devre dışı kalana kadar… Ve sonunda yerimden hareket edemeyecek hale gelene kadar. Sonu geliyor bana eşlik eden şarkının, Niye geliyor ki? Saç diplerimde hissedebildiğim yeni bir parça yakalamışım... Kedim bile biliyor, kusana kadar başa saracağım. Işıktan bahsetmeyi ne kadar öğrensem de, Hayır diyemiyor insan bazen karanlığın cazibesine. Beni içine alıyor, Ve bir süreliğine yok oluyorum. Karanlığın içinden birilerini yaratıyor müzik içimde; İzin veriyorum ona. Tanıdık birileri var burada; Kim olduklarını sakın sorma. 🎥 Epicsi #runwayai ✍️Epicsi | 23.09.2023 | 20.03 🎵: Mor ve Ötesi - Araf @mvoofficial

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder