27 Nisan 2024 Cumartesi

Şeytanlarım Var

Akmıyor... Damlamıyor bile satırlar. Bembeyaz bir siyah, Bomboş bir doluluk. Bekleyen biri var, kimseyi. Bilinmeyenin peşinde elleri, Dokunmuyor, yazmıyor. Merkezinden bir sancı ile doğuruyor gözleri. Akustik bir gitarın solosunda, arıyorum nefesimi. Bir onlar var, diyor aklımın köşelerinde; Şeytanlarım var... Bir kulağımdan girerler, ötekinden çıkarlar. Arıyorum, iki kulağım arasında cereyan eden şeytanlarımı; Çarpan zihnimin kapılarını. Düşüyor Tanrı’nın kalbi, semadan; Enfes bir gürültü, etrafa yayılan. Karışıyor birbirine ateş ve su; Kimse yanmıyor, kimse sönmüyor. Sıfır noktasından bir bebek gibi, Bakışlarım sağa sola, koşturup duruyor. Odunsu bir koku yayılıyor niyetimden. Dualarım ısırıyor dilimi. Yüce tanrım! Neyiz biz şimdi? Duymadan biliyorum; tat nedir? Sormadan biliyorum; ruh nedir? Saymadan biliyorum; bir nedir? O akıyor, ben ağlıyorum; bilmeden göz yaşı nedir? Epicsi | 30.07.2023 | 21.01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder