27 Nisan 2024 Cumartesi

Yaş 32

İşte yine yaptım. Yine unuttum kim olduğumu Hangi yola talip olduğumu Ve öldüğüm patikalarda, nelere nail olduğumu. Yine unuttum tek bir balyozla yıktığım surları Görkemli kalelere çektiğim bayrakları Unuttum açıldığım fırtınalı okyanuslarda, Feda ettiğim koca bir mürettebatı İşte yine unuttum ışıksız kaldırımlarda, içimde döllenen güneşin sancısını. Burnum bile kanamadan, ortasında sapasağlam dikildiğim girdapları. Unuttum kalbimdeki irinle, karaladığım romanları. Dışarıdan ilahi bir dokunuş beklerken, içimde seviştiğim Tanrıları. Nereden geldiğimi unuttum. Nereye gittiğimi bilmiyorum. Bildiğimi sandığım ne varsa hatırlarken, İçimdeki cahili keşfediyorum. Bir ben yıkılıyor içinde kızım, 32 yıllık; kutla. Bir mum yak önündeki karanlığa ve hiçbir dilek tutma. Söndür, içinde yaşayan tüm kahır hiç olsun. İyi ki doğdun, iyi ki öldün kızım; iyi ki varsın, iyi ki yoksun. Epicsi | 18.04.2024 | 22.55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder